Artykuł sponsorowany

Czy reklama na oknach jest skuteczna?

Czy reklama na oknach jest skuteczna?

Reklama jest dźwignią handlu – to stwierdzenie jest nieprzerwanie aktualne. Materiały reklamowe różnego typu można spotkać wszędzie. Ulotki, banery, plakaty, reklama na oknach – metody działań marketingowych można wymieniać bez końca. Najważniejsze, aby dotrzeć do jak największej liczby klientów i zainteresować ich swoją ofertą. Z poniższego artykułu dowiesz się, czy reklama na oknach jest skuteczna i jak wpływa na klientów.

 

Oklejanie witryn sklepowych folią

Oklejanie witryn sklepowych folią to jedna z najtańszych form reklamy. Korzysta z niej wielu przedsiębiorców w celu dotarcia do klienta i zainteresowania go swoją ofertą. Reklama na oknach i drzwiach powinna być przede wszystkim oryginalna i rzucać się w oczy. Powinna też nawiązywać do obecnych promocji i usług. Folia, która jest obecnie jednym z najchętniej stosowanych materiałów, może zakrywać całe witryny lub ich część. Można nią oklejać:

  • sklepy,
  • lokale gastronomiczne,
  • gabinety lekarskie,
  • gabinety kosmetyczne,
  • kancelarie,
  • biura usługowe i wiele innych.

Reklama na oknach powinna być także estetyczna. W ten sposób można skutecznie przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i sprawić, że chętnie skorzystają z usług firmy. Folie można umieścić zarówno na przeszklonych oknach i drzwiach, jak i ścianach czy samochodach. Ważne jest, aby wybrać miejsce, w którym będzie ona dobrze widoczna dla klienta.

 

Skuteczne reklama wizualna

Pierwszą i najważniejszą zaletą reklamy na oknach jest to, że nie trzeba wynajmować specjalnej powierzchni, aby móc zaprezentować swoje usługi. Równie dobrze folię z wybraną grafiką można umieścić na oknach lub przeszklonych drzwiach własnego lokalu. Reklama tego typu jest niezwykle skuteczna, zwłaszcza, jeśli siedziba firmy znajduje się w miejscu często odwiedzanym przez potencjalnych klientów. Dobrze zaprojektowana grafika rzuca się w oczy i potrafi przyciągnąć tłumy.

Jak informują pracownicy firmy Torpol, aby witryna była doskonałą wizytówką firmy, trzeba zastosować się do kilku zasad. Przede wszystkim napisy powinny być łatwo dostrzegalne dla przechodniów. Warto wybrać zatem dużą, przyciągającą uwagę czcionkę. Istotne są także kolory i odpowiednie oświetlenie reklamy. Stawiając na równowagę i estetykę, można skutecznie dotrzeć z komunikatami do klientów. Planując grafikę, warto dowiedzieć się także kilku podstawowych rzeczy o konsumentach, ponieważ to właśnie z myślą o nich tworzone są witryny. Warto mieć wiedzę zarówno na temat obecnych, jak i przyszłych klientów. Dzięki temu przedsiębiorcy będzie łatwiej trafić w ich gusta i zaspokoić potrzeby.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.