Artykuł sponsorowany

Czym powinien wyróżniać się idealny system mebli ekspozycyjnych?

Czym powinien wyróżniać się idealny system mebli ekspozycyjnych?

Zabudowy ekspozycyjne powinny elastycznie dopasowywać się nie tylko do wnętrza, ale również do wizerunku firmy oraz charakteru eventu. Aby cele te mogły zostać w pełni spełnione, warto zastąpić klasyczne meble wystawowe nowoczesnymi systemami modułowymi, które można w szerokim zakresie modyfikować. Wyjaśniamy, w jakie rozwiązania najlepiej zainwestować.

Modułowe systemy wystawiennicze

Bardzo dobrą propozycją w zasadzie dla wszystkich przedsiębiorców, w tym prowadzących różnego rodzaju działalności sezonowe, jest zakup modułów wystawienniczych. Systemy modułowe to świetne narzędzie do realizacji strategii marketingowej i sprzedażowej, ponadto takie ekspozytory znakomicie nadają się do przygotowywania zarówno stałych wystaw (np. witryn w sklepach), jak i stoisk na konferencje lub targi. Moduły mają tę przewagę nad klasycznymi meblami, że można je dowolnie łączyć, będąc jednocześnie pewnym, że finalna kompozycja wyróżni się funkcjonalnością i efektownym wyglądem.

O jeszcze jednej zalecie takich systemów opowiada pracownik Clever Frame, dostawcy nowoczesnych stoisk wystawowych: Większość producentów modułów ekspozycyjnych gwarantuje możliwość personalizacji każdego elementu zabudowy, począwszy od części konstrukcyjnych (wybór kolorów ram i wypełnień), poprzez akcesoria uzupełniające (dodanie m.in. wieszaków, uchwytów, półek), po szatę graficzną stoiska (naniesienie nadruków jednoznacznie kojarzących się z firmą, np. logo).

Mobilne systemy na targi, konferencje i na eventy

Kolejne warte uwagi rozwiązanie stanowią zabudowy mobilne, czyli takie, które można łatwo złożyć, zdemontować oraz przewieźć i przechować. Nowoczesne moduły wystawiennicze są zaprojektowane tak, by ich montaż był możliwy do przeprowadzenia bez sięgania po żadne narzędzia. Tego typu stoiska wystawiennicze dotrzymują kroku najbardziej dynamicznym strategiom biznesowym, zakładającym intensywną promocję firmy na różnych wydarzeniach branżowych. Stoisko zawsze będzie gotowe na czas.

Co więcej, wszystkie elementy zabudowy po złożeniu najczęściej mieszczą się nawet w jednym kartonie, dzięki czemu problemu nie powinno sprawić ani przewiezienie stoiska na miejsce następnego eventu, ani magazynowanie go między kolejnymi wydarzeniami. W związku z tym zakup systemów mobilnych pozwala zaoszczędzić na kosztach transportu oraz budowy stoiska – każde z tych zadań można zrealizować samodzielnie, mając do dyspozycji jedynie podstawowe narzędzia i samochód osobowy.

Podczas wybierania najlepszego dla swojej firmy systemu ekspozycyjnego warto więc w pierwszej kolejności skupić się na mobilnych stoiskach budowanych z modułów. Chociaż za tego typu zabudowy trzeba zapłacić więcej niż za klasyczne meble wystawowe, w długoterminowej perspektywie taka inwestycja powinna przynieść szereg korzyści, w tym: finansowych (w razie rebrandingu czy modyfikacji oferty wystarczy wymienić panele graficzne), logistycznych (przygotowanie stoiska nie zajmuje dużo czasu) i wizerunkowych (moduły prezentują się nowocześnie i elegancko, dlatego są doskonałą wizytówką przedsiębiorstwa).

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.