Gadżety reklamowe przydatne w codziennym życiu
Reklama jest dziś wszechobecna i pojawia się w coraz większej liczbie miejsc i przedmiotów. Nie wynika to jednak ze szczególnego upodobania firm do rozpowszechniania loga, nazwy czy wizerunków swoich produktów, a z faktu, że przekłada się ona realnie na wyniki sprzedaży, a zatem poziom osiąganych zysków. Jednym z obszarów, gdzie potencjalny wpływ reklamy może być szczególnie duży, są rozmaite gadżety reklamowe.
Dlaczego reklama na przedmiotach codziennego użytku może być skuteczna?
Funkcje, jakie pełni reklama są różne, podobnie jak sposoby, którymi może oddziaływać na klienta. Jedną z najczęściej stosowanych metod jest utrwalanie świadomości marki oraz tworzenie z nią pozytywnych skojarzeń. Cele związane ze zwiększeniem rozpoznawalności firmy, przypominaniem potencjalnemu klientowi o istnieniu firmy i jej oferty, a także tworzeniem związku między różnymi przyjemnymi doznaniami a dostarczanymi produktami można osiągać wieloma drogami. Jedną z najskuteczniejszych, a zarazem najbardziej opłacalnych jest korzystanie z gadżetów reklamowych. Choć przedmioty trwałego użytku są droższe niż produkcja ulotek czy rozwieszanie plakatów, to jednocześnie mają one szanse na oddziaływanie na klienta przez dłuższy czas i często w sposób, który nie jest przez niego odbierany jako silna perswazja, wywołująca nierzadko duży opór. Towarzyszące w codziennym życiu loga, nazwy firmy, a nawet hasła reklamowe znajdujące się w otoczeniu korzystającej z gadżetów osoby mogą oddziaływać długofalowo i są łatwiej akceptowalne, a przez to skuteczniejsze.
Jakie produkty mogą być wykorzystywane jako powierzchnia reklamowa?
Ilość akcesoriów, które można wykorzystać jako powierzchnię reklamową, jest bardzo duża. Odpowiedni ich dobór może być sposobem na tworzenie spójnego systemu identyfikacji wizualnej firmy. Znakomitym przykładem przedmiotów użytkowych, na których można wyeksponować przekaz marketingowy, są pojemniki na karteczki wytwarzane przez firmę NOEX, używane do zapisywania wiadomości czy krótkich informacji ustawiane często na biurkach. Do umieszczenia treści reklamowych nadają się także wszelkiego rodzaju pojemniki na drobne przedmioty, z których korzysta się nie tylko w biurach, ale też kuchniach. Zamieszczanie reklamy będzie też możliwe na wielu akcesoriach używanych w branży gastronomicznej. Mogą to być ustawiane na stolikach popielniczki, umieszczane na barach pojemniki na podstawki pod szklanki z piwem czy innymi napojami i znajdujące się przy kasach bilonownice. Sprawdzą się tace kelnerskie oraz tace i pojemniki na paragony.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana