Gdzie możemy spotkać pylony reklamowe?
Mimo ekspansji nowoczesnych technologii marketingowych reklama zewnętrzna ma się całkiem dobrze. Nadal jej postrzeganie jest na tyle znaczące, że wciąż wykorzystywana jest przez agencje reklamowe do aktywnego kontaktu z grupą docelową. Warto w tym kontekście dostrzec rolę pylonów reklamowych i zastanowić się, jak ich rozmieszczenie wpływa na skuteczność przekazu.
Czym właściwie są pylony reklamowe?
Billboardy, kasetony reklamowe, banery, neony, szyldy reklamowe, grafluxy, telebimy i pylony reklamowe stwarzają niemal nieograniczone możliwości dotarcia treści reklamowej do klienta. Jednak dla osób spoza branży nazwy te nie są do końca czytelne, a ich podział niejasny. Czym więc są pylony reklamowe? Pylony reklamowe to nośniki reklamy outdoorowej w postaci pionowych, wolnostojących słupów zazwyczaj znacznej wysokości. Mogą być wykonane ze stalowych lub aluminiowych konstrukcji przytwierdzonych do gruntu. Jak wyjaśniają eksperci działającej niemal od trzech dekad w Rumi Pracowni Reklamy Petit, bryłę pylonu wykonuje się z blachy lub płyt kompozytowych. W wielu przypadkach stosuje się dodatkowe, wkomponowane w płytę panele plexi, aluminiowe lub kompozytowe z dodatkowym podświetleniem. Na panelach najczęściej umieszcza się logotypy firm lub czytane informacje wykonane techniką przestrzenną z liter 3d. Pomysłowo zaprojektowane oświetlenie może oświetlać całą bryłę, sam logotyp lub dowolne jego elementy co zwiększa postrzegalność pylonu, zwłaszcza po zmroku.
Przeczytaj również: Jakie są największe zalety pylonów reklamowych?
Gdzie pylony reklamowe są najskuteczniejsze?
Według wielu badań pylony reklamowe są jednym ze skuteczniejszych nośników reklamy zewnętrznej. Najczęściej spotkać można je przy drogach, jako skuteczną informację wskazującą dojazd do firm, restauracji, hoteli itp. Mogą także stanowić część outdoorowej kampanii reklamowej. Znakomicie prezentują się w pobliżu salonów samochodowych, firm zajmujących się usługami, czy działalnością handlową. W przestrzeni miejskiej pylony reklamowe informują o działalności placówek medycznych, usługach kosmetycznych i fryzjerskich oraz o wielu innych usługach. Znakomicie odgrywają rolę informacyjną przed biurowcami i siedzibami firm, banków i urzędów. Wyróżniającą się formą i estetyką podnoszą prestiż, a przy okazji pomagają klientom dotrzeć do siedziby firmy. Produkcją pylonów reklamowych zajmują się wyspecjalizowane pracownie reklam. Najczęściej podejmują się wykonania reklamy w formule od A do Z, czyli projektują konstrukcję pylonu, proponują jego formę i materiały, montują pylon i przygotowują oświetlenie.
Przeczytaj również: Outdoorowe formy reklamy, w które warto inwestować
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana