Jak działają pudełka na magnes?
Szeroka gama opakowań dostępnych na rynku pozwala dopasować rodzaj pudełka do produktu, zapewniając mu nie tylko ochronę, ale też podkreślając jego walory. Wśród opakowań z półki premium znajdują się pudełka magnesowe, które formą i estetyką prezentują wszystko to, co znane jest pod hasłem ekskluzywny. Co je wyróżnia i gdzie w sposób szczególny znajdują zastosowanie?
Solidne i luksusowe opakowania magnesowe
To, co wyróżnia opakowania na magnes to doskonałe walory estetyczne, trwałość i skuteczne zabezpieczenie przed niekontrolowanym otwieraniem się. Pudełka tego typu posiadają magnesy – jeden umieszczony w podstawie opakowania, drugi w zamykanej i otwieranej klapie. Dzięki przyciąganiu się magnesów opakowanie z łatwością się domyka i nie otwiera samo. Pudełka z magnesem wykonane są zazwyczaj z grubszego i solidnego kartonu, który dzięki swej sztywności nie gniecie się i nie odkształca. Dzięki temu skutecznie chroni zawartość. Wypełniony pianką zapewni bezpieczeństwo nawet podczas wstrząsów czy upadku. Jak podkreśla producent opakowań Rubicello, niewątpliwą zaletą pudełek na magnes, jest możliwość samodzielnego złożenia. Opakowania dostarczane w płaskich arkuszach posiadających specjalne załamania w miejscu zgięcia kartonu można złożyć w zaledwie kilka chwil bez użycia kleju czy zszywek. Dzięki temu wymagają mniejszej powierzchni do magazynowania.
Jakie zastosowanie mają pudełka na magnes?
Z uwagi na swój ekskluzywny charakter pudełka na magnes przeznaczone są do pakowania produktów premium. Szczególnie chętnie wybierane są przez producentów elektroniki i luksusowych gadżetów. W pudełka magnesowe pakowane są telefony, słuchawki, zegarki smart, a nawet narzędzia ekskluzywnych marek. Sprawdzają się również jako opakowanie do perfum i kosmetyków z wyższej półki, wysokiej jakości długopisów i piór, czy kluczy samochodów salonowych.
Pudełka magnetyczne z logo firmy – co warto wiedzieć?
Producenci opakowań oferują swoim klientom możliwość personalizacji. To doskonała forma ozdobienia opakowania i wyeksponowania loga lub nazwy firmy. Przedsiębiorcy korzystają z takiej usługi w celach marketingowych, budując w ten sposób wśród konsumentów świadomość marki. Warto zauważyć, że w przypadku ekskluzywnych opakowań magnetycznych nie każdy zadruk będzie prezentował się równie estetycznie. Dla tego typu opakowań zaleca się wybranie metody hot-stampingu polegającej na tłoczeniu napisu przy użyciu folii. Napisy złote, srebrne lub w dowolnym kolorze z efektem holograficznym dodadzą opakowaniu kunsztowności.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana