Artykuł sponsorowany

Jak promować firmowe social media w przestrzeni publicznej?

Jak promować firmowe social media w przestrzeni publicznej?

Obecnie social media dla wielu firm są jednym z najważniejszych kanałów marketingu internetowego. Umożliwiają zwiększenie zasięgu działalności i dotarcie do wielu potencjalnych klientów. Jest to świetna forma komunikacji z odbiorcami, która może pomóc nie tylko wypromować markę, ale również utrzymać jej pozytywny wizerunek. W jaki sposób promować firmowe social media w przestrzeni publicznej?

Sposoby promowania firmowych social mediów w przestrzeni publicznej

Istnieje kilka możliwości promowania firmowych social mediów w przestrzeni publicznej. Zależą one od wielkości budżetu, jaki przedsiębiorstwo jest w stanie wydać na te promocje. Zaliczają się do nich m.in.:

Przeczytaj również: Czym charakteryzują się etykiety przyklejane na przesyłki?

  • billboardy reklamowe,
  • plakaty i ulotki,
  • oklejanie środków transportu,
  • naklejki.

Ulotki i plakaty

Social media można promować w przestrzeni publicznej, umieszczając na plakatach lub ulotkach informacje dotyczące firmy — podając też jej nazwę na Instagramie, Facebooku, YouTube, TikToku czy Twitterze. To dobre rozwiązanie, kiedy firma prowadzi kampanię, w której wprowadza na rynek nowy produkt lub usługę. Wówczas promując go, przy okazji informuje klientów o swoich social mediach.

Ulotki i plakaty mogą zawierać nazwę firmy i ikonę symbolizującą daną portal społecznościowy, ale też wykorzystać kody QR. W gazetkach reklamowych lub ulotkach dotyczących konkretnego produktu zawsze warto pozostawić kod QR, który będzie przenosił klienta na stronę internetową firmy, pod którą powinny być podpięte również media społecznościowe.

Naklejki w przestrzeni publicznej

Jedną z najtańszych form promowania social mediów w przestrzeni publicznej jest wykorzystywany naklejek. Można je zamówić na stronie OdjazdoweNaklejki.pl To świetny pomysł zwłaszcza dla marek, które swoje produkty kierują do młodych osób. Często jest to zupełnie niepotrzebnie pomijane narzędzie w działaniach marketingowych. 

Wlepki można nakleić na zderzakach samochodów lub innych ich częściach. W związku z tym dobierając ich odpowiedni rozmiar, mogą one na takim aucie stanowić jeżdżącą reklamę. 

Naklejki można umieścić w wielu miejscach w przestrzeni publicznej. Umożliwiają wywołanie zaangażowania odbiorców przy stosunkowo niskich kosztach, a w mediach społecznościowych właśnie o to chodzi. Dlatego warto umieścić na nich jakieś chwytliwe hasło lub pytanie, które zachęci ludzi do myślenia i interakcji. Dzięki czemu nie tylko trafią na media społecznościowe firmy, ale również zostawią komentarz, polubią lub udostępnią posty marki, co pozwoli na zwiększenie zasięgu odbiorców.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.