Jak promować firmowe social media w przestrzeni publicznej?
Obecnie social media dla wielu firm są jednym z najważniejszych kanałów marketingu internetowego. Umożliwiają zwiększenie zasięgu działalności i dotarcie do wielu potencjalnych klientów. Jest to świetna forma komunikacji z odbiorcami, która może pomóc nie tylko wypromować markę, ale również utrzymać jej pozytywny wizerunek. W jaki sposób promować firmowe social media w przestrzeni publicznej?
Sposoby promowania firmowych social mediów w przestrzeni publicznej
Istnieje kilka możliwości promowania firmowych social mediów w przestrzeni publicznej. Zależą one od wielkości budżetu, jaki przedsiębiorstwo jest w stanie wydać na te promocje. Zaliczają się do nich m.in.:
Przeczytaj również: Czym charakteryzują się etykiety przyklejane na przesyłki?
- billboardy reklamowe,
- plakaty i ulotki,
- oklejanie środków transportu,
- naklejki.
Ulotki i plakaty
Social media można promować w przestrzeni publicznej, umieszczając na plakatach lub ulotkach informacje dotyczące firmy — podając też jej nazwę na Instagramie, Facebooku, YouTube, TikToku czy Twitterze. To dobre rozwiązanie, kiedy firma prowadzi kampanię, w której wprowadza na rynek nowy produkt lub usługę. Wówczas promując go, przy okazji informuje klientów o swoich social mediach.
Ulotki i plakaty mogą zawierać nazwę firmy i ikonę symbolizującą daną portal społecznościowy, ale też wykorzystać kody QR. W gazetkach reklamowych lub ulotkach dotyczących konkretnego produktu zawsze warto pozostawić kod QR, który będzie przenosił klienta na stronę internetową firmy, pod którą powinny być podpięte również media społecznościowe.
Naklejki w przestrzeni publicznej
Jedną z najtańszych form promowania social mediów w przestrzeni publicznej jest wykorzystywany naklejek. Można je zamówić na stronie OdjazdoweNaklejki.pl To świetny pomysł zwłaszcza dla marek, które swoje produkty kierują do młodych osób. Często jest to zupełnie niepotrzebnie pomijane narzędzie w działaniach marketingowych.
Wlepki można nakleić na zderzakach samochodów lub innych ich częściach. W związku z tym dobierając ich odpowiedni rozmiar, mogą one na takim aucie stanowić jeżdżącą reklamę.
Naklejki można umieścić w wielu miejscach w przestrzeni publicznej. Umożliwiają wywołanie zaangażowania odbiorców przy stosunkowo niskich kosztach, a w mediach społecznościowych właśnie o to chodzi. Dlatego warto umieścić na nich jakieś chwytliwe hasło lub pytanie, które zachęci ludzi do myślenia i interakcji. Dzięki czemu nie tylko trafią na media społecznościowe firmy, ale również zostawią komentarz, polubią lub udostępnią posty marki, co pozwoli na zwiększenie zasięgu odbiorców.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana