Artykuł sponsorowany

Jak skonstruowane są reklamy wielkoformatowe?

Jak skonstruowane są reklamy wielkoformatowe?

Spis treści

Reklama wielkoformatowa nieustannie cieszy się popularnością. Nic dziwnego – można ją wykorzystać na wiele sposobów. Wielkie formaty dotrą do wielu osób. Reklama outdoorowa jest wykorzystywana w różnych miejscach, np. na drogach szybkiego ruchu, gdzie nie sposób jej nie zauważyć. Czym wyróżnia się ta forma reklamy?

Czym jest reklama wielkoformatowa?

Reklama wielkoformatowa to specjalna reklama (forma reklamy outdoorowej) w dużym formacie, która prezentuje przekaz do odbiorców, przebywających aktualnie w konkretnym miejscu (tam, gdzie widnieje reklama). Zazwyczaj jest widoczna jedynie na świeżym powietrzu, na zewnątrz. Typowe nośniki zewnętrznej reklamy wielkoformatowej to tablice wielkoformatowe, billboardy, słupy ogłoszeniowe, telebimy, tablice reklamowe. We wnętrzach natomiast pojawiają się banery reklamowe, folie samoprzylepne i specjalne, stojaki reklamowe, fototapety i wydruki na płótnie canvas.

Przeczytaj również: Na czym polega usuwanie wgnieceń na karoserii metodą PDR?

Firma NR EGAL z Warszawy wykonuje różne odmiany reklam wielkoformatowych, np. tablice, gabloty, słupy, wiaty reklamowe.

Jak wykonane są reklamy wielkoformatowe?

Reklama wielkoformatowa obejmuje – mniej więcej – ekspozycje powyżej 100 metrów kwadratowych. Nie jest to jednak reguła. Jej odnogami mogą być też niewielkie banery, plakaty czy kasetony wielkoformatowe. Materiałem, który najczęściej wykorzystuje się do jej wykonania, jest siatka mesh, papier, różne tkaniny i folie. Jeśli mamy do czynienia z podświetlanymi reklamami wielkoformatowymi, można wykorzystać backlit. 

Przeczytaj również: Czy dachówka betonowa to już przeżytek?

Wykonanie reklamy wielkoformatowej to nie wszystko. Ważny jest również jej odpowiedni montaż. Na początku należy sporządzić jej metalową konstrukcję. Za montaż odpowiada specjalny zespół monterski.

Przeczytaj również: Czy kota warto wykastrować?

Zalety reklamy wielkoformatowej

Reklama wielkoformatowa ma wiele zalet – wszechstronność, trwałość, umiarkowane koszty. Bardzo duże banery reklamowe są uniwersalne – sprawdzą się wszędzie i przykują uwagę każdego. Będą widoczne niemal 24 godziny na dobę. Jeśli reklama wielkoformatowa zostanie dobrze zaprojektowana i wydrukowana, można oczekiwać od niej dużej trwałości i odporności na niesprzyjające czynniki atmosferyczne. Banery reklamowe łączą w sobie niską cenę i wysoką jakość. Reklamy wielkoformatowe są także mobilne – afisz można rozmontować w każdej chwili, przenieść na inne miejsce i tam zawiesić.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

Korzystamy z plików cookies, które zapisują się w pamięci Twojej przeglądarki.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony. Korzystamy z nich także w celach analitycznych i reklamowych, również przy współpracy z partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies przechodząc do ustawień. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.