Artykuł sponsorowany

Jak stworzyć dobrą ulotkę firmową?

Jak stworzyć dobrą ulotkę firmową?

Jakimi cechami wyróżniają się dobre ulotki firmowe? Wiele osób mylnie sądzi, że tworzenie ulotek przedstawiających ofertę jakiegoś przedsiębiorstwa jest nieopłacalne. Tymczasem taka forma reklamy może przynieść świetne efekty. Wystarczy kierować się pewnymi zasadami, aby potencjalni klienci poświęcili czas na przeczytanie treści broszury. W jaki sposób do tego zachęcić?

Stwórz ulotkę firmową spójną wizualnie

Dobra ulotka firmowa zachęca do czytania i przyciąga wzrok. Chociaż wydaje się to oczywiste, nie każdy wie, w jaki sposób osiągnąć taki efekt. Nie wystarczy wartościowy tekst – istotną rolę odgrywa kwestia wizualna. Twoi potencjalni klienci nie poświęcą nawet chwili na zapoznanie się z treścią ulotkifirmowej wykonanej ze słabej jakości papieru. Co zrobić, aby przyciągnąć ich wzrok? Pamiętaj, że ludzie są wzrokowcami, a układ tekstu powinien im umożliwić jak najszybsze zdobycie informacji.

Z tego powodu kieruj się zasadą „mniej znaczy więcej” i postaw na minimalizm. Najlepszy efekt uzyskasz, rezygnując z długich kolumn tekstu. W dobrej, przejrzystej ulotce znajdą się pojedyncze hasła, wypunktowania oraz pogrubienia. Aby osiągnąć wrażenie lekkości, zadbaj o odpowiednią czcionkę pozbawioną ozdobników i wykorzystaj jak najmniej kolorów. Stosując się do tych zasad, nie wywołasz w czytelniku dyskomfortu.

Jakie elementy powinna mieć dobra ulotka firmowa?

Zanim przystąpisz do projektowania ulotki firmowej, zastanów się, do kogo ją kierujesz. Kto ma być odbiorcą broszury? Określenie grupy docelowej i przewidzenie ich oczekiwań znacznie ułatwi Ci zadanie. Na tej podstawie dobierz zdjęcia, rodzaj czcionki, ale też bliski dla tych osób język wypowiedzi. Istotną rolę odgrywają również chwytliwe hasła, które pozostaną w pamięci potencjalnych klientów na dłużej. Krótkie zdanie powinno zawierać obietnicę uzyskania jakiejś korzyści.

Po zaprojektowaniu ulotek warto nawiązać kontakt z doświadczonymi specjalistami, którzy oferują wybór spomiędzy różnego rodzaju papieru – należy do nich m.in. drukarnia offsetowa AA Print w Katowicach. Eksperci udzielą Ci profesjonalnej porady, aby ulotki stały się jeszcze bardziej atrakcyjne. Pamiętaj, że ulotka powinna spełniać określony cel i informować czytelników, jaki zysk osiągną, nawiązując z Tobą współpracę. Zamiast kopiowania nudnych faktów, postaw na emocje i potrzeby wybranej grupy docelowej. Dobra ulotka firmowa nie może wywołać w odbiorcy poczucia dyskomfortu. Ulotka powinna wzbudzić pozytywne emocje, zachęcając do działania.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.