Artykuł sponsorowany

Jak stworzyć logo z efektem złotego lustra?

Jak stworzyć logo z efektem złotego lustra?

Logo przestrzenne z efektem złotego lustra to ciekawy sposób na odświeżenie wizerunku firmy i uatrakcyjnienie wnętrza biura lub lokalu. Lustrzany logotyp można dopasować do stylu większości aranżacji pomieszczeń firmowych. Najlepiej sprawdza się jednak w przypadku salonów fryzjerskich, gabinetów kosmetycznych i innych firm działających w branży health&beauty.

Logo z efektem złotego lustra. W jaki sposób powstaje?

Jak każdy logotyp, tak samo logo 3D z lustrzanym efektem powstaje na podstawie projektu. Na bazie dostarczonych przez klienta informacji i materiałów tworzony jest wstępny szkic przygotowywany przez profesjonalnych grafików. Wybrany projekt jest przekazywany do produkcji dopiero po akceptacji ze strony klienta. Logotypy wycinane są z twardego styropianu lub styroduru. Za lustrzany efekt odpowiada powłoka z połyskującego szkła akrylowego.

Wykonawcą logotypów 3D z efektem złotego lustra jest firma WycinankaStudio z Łomży. Specjalnością pracowni są nietuzinkowe i oryginalne projekty. Firma ma na swoim koncie wiele zrealizowanych logo dla salonów piękności wykończonych lustrzaną powłoką.

Dlaczego warto zainwestować w logo z lustrzaną powłoką?

Logotypy z efektem lustra najczęściej trafiają do wnętrz salonów kosmetycznych. Idealnie wpisują się we wnętrza urządzone w stylu glamour, ale równie dobrze prezentują się w prostych, minimalistycznych aranżacjach, przełamując ich monotonię. Połyskujący logotyp efektownie odbija światło i przyciąga uwagę. Obok takiej dekoracji nie sposób przejść obojętnie.

O tym, jak klient zapamięta konkretny lokal, decydują tak naprawdę detale. Klienci chętniej wracają do miejsc, które dobrze zapamiętali. Liczy się nie tylko poziom świadczonych usług i profesjonalna obsługa, ale także sposób aranżacji wnętrza. Jak wiadomo, kluczowe jest pierwsze wrażanie. Warto więc wyróżnić się na tle konkurencji zawieszając w centralnym punkcie na ścianie salonu lub małego butiku właśnie połyskujący logotyp z lustrzaną powłoką.

Dla kogo logotypy z efektem lustra?

Lustrzane logotypy idealnie podkreślają nie tylko estetykę wnętrza, ale także jego sterylność. Dlatego świetnie wpisują się w przestrzenie gabinetów medycznych, które zwykle urządzane są w stonowanych i spokojnych kolorach. Detal w postaci lustrzanego logotypu nada aranżacji nieco charakteru i podkreśli profil działalności firmy. Lustro nieodzownie kojarzone z urodą dobrze sprawdzi się także w salonach piękności i innych lokalach działających w branży beauty. Ale nie tylko. Lustrzany logotyp w stylu glamour to świetna propozycja do restauracji, hoteli i kawiarni.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.