Artykuł sponsorowany

Jak uporządkować biuro po relokacji?

Jak uporządkować biuro po relokacji?

Proces relokacji biura jest wieloetapowy i obejmuje również kompleksowe sprzątanie. W zależności od zapisów w umowie, podczas przenoszenia lokalizacji biura niezbędne może okazać się uporządkowanie dwóch przestrzeni: zarówno poprzednio użytkowanych, jak i nowych, do których firma dopiero się przeniesie. Jak uporządkować biuro po relokacji, aby szybko i komfortowo rozpocząć pracę w nowej siedzibie?

Sprzątanie biura bez przestojów w pracy

Odpowiedź na pytanie zawarte w tytule jest dwojaka. Z jednej strony porządkowanie biura powinno być dokładnie zaplanowane – w taki sposób, aby nie spowodować przestojów w pracy. Jest to szczególnie ważne, jeśli usługa sprzątania obejmuje np. dezynfekcję pomieszczeń, regenerację lub odświeżanie podłóg albo czyszczenie dywanów i wykładzin. Wymienione czynności mogą wymagać tego, aby przez dzień lub dwa biuro było nieużywane, dlatego najlepiej wykonać je jeszcze przed właściwą relokacją i przeniesieniem całości pracy do nowego biura.

Po drugie, dzięki temu, że biuro jeszcze nie będzie działało, pracownicy firmy sprzątającej będą mieli ułatwione zadanie. Znacznie łatwiej będzie im dotrzeć profesjonalnym sprzętem czyszczącym w każdy zakamarek podłogi, jeśli nie będzie na niej mebli. Co więcej, w dopiero co wybudowanych lub świeżo wyremontowanych obiektach w powietrzu unosi się dużo pyłu, który osiada m.in. na ścianach. Dlatego dokładnie zaplanowane gruntowne sprzątanie będzie efektywniejsze.

Gruntowne sprzątanie biur po relokacji

Nie tylko nowe biuro, ale również to, z którego firma się wyprowadza, może wymagać gruntownego sprzątania. Nagromadzone przez lata zanieczyszczenia szczególnie widać po wyniesieniu wszystkich mebli. Nawet pomimo zachowywania najwyższych standardów, zdarza się, że na podłogę coś upadnie lub się rozleje, a tym samym pozostawi trudne do usunięcia uszkodzenia i plamy. Dlatego po relokacji biura warto zadbać o jego gruntowne sprzątanie, co oferuje firma sprzątająca Polita ze Szczecina. Dzięki temu pomieszczenia biurowe będą idealnie czyste i gotowe na wynajęcie przez inną firmę.

Gruntowne porządki powinny obejmować wspomniane już czyszczenie podłóg, w tym oczywiście wykładzin dywanowych, a także stolarki okiennej, przeszkleń, armatury i glazury łazienkowej, ścian i sufitów, balustrad i schodów. Po remoncie sprzątanie powinno obejmować także doczyszczanie powierzchni po wszelkiego rodzaju materiałach budowlanych, a jeśli jest to konieczne, także porządkowanie terenów zewnętrznych. Dzięki temu powierzchnie biurowe będą gotowe na przyjęcie nowych najemców.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.