Artykuł sponsorowany

Jakie lustro wybrać do salonu fryzjerskiego?

Jakie lustro wybrać do salonu fryzjerskiego?

Lustro to bezsprzecznie jeden z ważniejszych elementów wyposażania salonu fryzjerskiego. To właśnie w nim możemy sprawdzić, czy dana fryzura nam się podoba i odpowiednio zareagować, gdybyśmy byli z niej niezadowoleni. Lustro przydaje się także fryzjerowi, aby mógł on ocenić poszczególne etapy strzyżenia oraz symetrię fryzury, jak również mieć lepszy kontakt wzrokowy z klientem. Nie bez znaczenia jest tutaj rodzaj lustra, jaki powinien znajdować się w salonie fryzjerskim. Jeśli interesuje Cię ten temat, zapraszamy do lektury.

Walory użytkowe luster w salonie fryzjerskim

Jako że lustra w salonie fryzjerskim pełnią głównie funkcję użytkową, tzn. pozwalają na ocenę fryzury przez klienta, powinny one znajdować się przy każdym stanowisku fryzjerskim naprzeciwko fotela, na którym będzie siedział klient. W ten sposób zarówno osoba strzyżona, jak i fryzjer będą mogli ocenić, czy fryzura jest dobrze dobrana, a samo strzyżenie jest wykonane dokładnie i według preferencji. Lustra tego rodzaju powinny pokazywać przynajmniej górną połowę ciała osoby strzyżonej - od klatki piersiowej w górę, a ich szerokość nie powinna być mniejsza niż szerokość konkretnego stanowiska fryzjerskiego. Jeśli właściciel salonu może sobie na to pozwolić, lustra mogą być też większe.

Kształt i elementy ozdobne luster

Jeśli chodzi o kształt luster, to najlepiej sprawdzą się tutaj lustra prostokątne lub lekko owalne i wydłużone. Ich ramy powinny pasować stylistyką do danego salonu. I tak na przykład w salonie w stylistyce glamour idealnie sprawdzą się lustra w złotych lub srebrnych ramach. Można rozważyć także lustra z podświetleniem, jednak pod warunkiem, że ich światło nie będzie utrudniać przeglądania się i odbijać  się w szklanej powierzchni. Lustra z podświetleniem LED są eleganckie i zapewniają równomierne rozłożenie światła, przez co sprawdzą się w ekskluzywnych salonach fryzjerskich. Różnego rodzaju lustra na wymiar z podświetleniem i bez zajdziemy m.in. w sklepie firmowym producenta luster Venti.

Jeśli pozwala nam na to budżet, warto również umieścić lustro w poczekalni lub przy drzwiach wejściowych, aby klienci mogli przejrzeć się po raz ostatni wychodząc z salonu i jeszcze raz rzucić okiem na fryzurę, która wykonał dla nich fryzjer.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.