Kiedy warto zlecić obsługę sklepu internetowego innej firmie?
Własny sklep internetowy to ciekawy sposób na biznes, a przy tym doskonała opcja na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. O ile samo założenie strony i skompletowanie towarów nie przysparza problemów, o tyle już późniejsza obsługa może być kłopotliwa. Szczególnie gdy nie dysponuje się własnym centrum logistycznym. Na szczęście są firmy, które pomagają w prowadzeniu e-sklepu.
Wsparcie e-commerce – jakie usługi wchodzą w ten zakres
Jeśli chodzi o zlecanie obsługi e-commerce firmie zewnętrznej, to oferowane są takie możliwości jak:
- automatyczne tworzenie etykiet,
- szybki druk listów przewozowych,
- opcja korzystania z zaawansowanego interfejsu sprzedażowego,
- API,
- korzystanie z programu do pobierania zleceń,
- bezpłatny panel eDMT,
- zwrotne przesyłanie numeru listu przewozowego (niezbędne do otrzymania i utrzymania statusu Super Sprzedawcy na Allegro),
- automatyczny wybór firmy kurierskiej (w zależności od wielkości i ciężaru paczki).
Jak widać, przykładowe rozwiązania analityczne i sprzedażowe są bardzo ciekawe. Warto pomyśleć o tym, ile czasu i energii można zaoszczędzić, zlecając obsługę sklepu firmie takiej jak centrum logistyczne D.M.T.
Przeczytaj również: Kartony polecane dla sklepów internetowych
Zintegrowane, profesjonalnie przeprowadzane działania pozwalają efektywnie rozwinąć każdy biznes w branży e-commerce. I to niezależnie od tego, w jakiej branży działasz.
Dlaczego warto skorzystać ze zlecanej zewnętrznie obsługi e-commerce?
Outsourcing prowadzenia biznesu e-commerce to szansa na udoskonalenie każdego etapu w łańcuchu dostaw. Jako właściciel przedsiębiorstwa, będziesz mógł więcej czasu poświęcić na rozwój marki i kontakt z klientem, a niekoniecznie na powtarzalne czynności.
Korzyści, jakie zyskujesz ze wsparcia obsługi e-commerce, to między innymi:
- szansa na zmniejszenie ilości reklamacji,
- skrócenie realnego czasu dostawy,
- zwiększenie satysfakcji wśród klientów,
- poszerzenie bazy odbiorców,
- większa elastyczność i otwarcie się na konsumenta (dzięki możliwości realizowania także nietypowych zamówień),
- otrzymywanie wiarygodnych informacji o stanie magazynu i przesyłki,
- dostęp do zaawansowanych narzędzi.
Czy outsourcing obsługi e-commerce jest bezpieczny?
Renomowane centra logistyczne dbają o bezpieczeństwo danych Twoich i klientów. Ponadto zapewniają oni ciągłość dostępu do zamówień.
Wszelkie rozwiązania dostępne są w chmurze i zlokalizowane na zabezpieczonych wewnętrznych serwerach.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana