Artykuł sponsorowany

Kiedy warto zlecić obsługę sklepu internetowego innej firmie?

Kiedy warto zlecić obsługę sklepu internetowego innej firmie?

Własny sklep internetowy to ciekawy sposób na biznes, a przy tym doskonała opcja na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. O ile samo założenie strony i skompletowanie towarów nie przysparza problemów, o tyle już późniejsza obsługa może być kłopotliwa. Szczególnie gdy nie dysponuje się własnym centrum logistycznym. Na szczęście są firmy, które pomagają w prowadzeniu e-sklepu.

Wsparcie e-commerce – jakie usługi wchodzą w ten zakres

Jeśli chodzi o zlecanie obsługi e-commerce firmie zewnętrznej, to oferowane są takie możliwości jak:

  • automatyczne tworzenie etykiet,
  • szybki druk listów przewozowych,
  • opcja korzystania z zaawansowanego interfejsu sprzedażowego,
  • API,
  • korzystanie z programu do pobierania zleceń,
  • bezpłatny panel eDMT,
  • zwrotne przesyłanie numeru listu przewozowego (niezbędne do otrzymania i utrzymania statusu Super Sprzedawcy na Allegro),
  • automatyczny wybór firmy kurierskiej (w zależności od wielkości i ciężaru paczki).

Jak widać, przykładowe rozwiązania analityczne i sprzedażowe są bardzo ciekawe. Warto pomyśleć o tym, ile czasu i energii można zaoszczędzić, zlecając obsługę sklepu firmie takiej jak centrum logistyczne D.M.T.

Przeczytaj również: Kartony polecane dla sklepów internetowych

Zintegrowane, profesjonalnie przeprowadzane działania pozwalają efektywnie rozwinąć każdy biznes w branży e-commerce. I to niezależnie od tego, w jakiej branży działasz.

Dlaczego warto skorzystać ze zlecanej zewnętrznie obsługi e-commerce?

Outsourcing prowadzenia biznesu e-commerce to szansa na udoskonalenie każdego etapu w łańcuchu dostaw. Jako właściciel przedsiębiorstwa, będziesz mógł więcej czasu poświęcić na rozwój marki i kontakt z klientem, a niekoniecznie na powtarzalne czynności.

Korzyści, jakie zyskujesz ze wsparcia obsługi e-commerce, to między innymi:

  • szansa na zmniejszenie ilości reklamacji,
  • skrócenie realnego czasu dostawy,
  • zwiększenie satysfakcji wśród klientów,
  • poszerzenie bazy odbiorców,
  • większa elastyczność i otwarcie się na konsumenta (dzięki możliwości realizowania także nietypowych zamówień),
  • otrzymywanie wiarygodnych informacji o stanie magazynu i przesyłki,
  • dostęp do zaawansowanych narzędzi.

Czy outsourcing obsługi e-commerce jest bezpieczny?

Renomowane centra logistyczne dbają o bezpieczeństwo danych Twoich i klientów. Ponadto zapewniają oni ciągłość dostępu do zamówień.

Wszelkie rozwiązania dostępne są w chmurze i zlokalizowane na zabezpieczonych wewnętrznych serwerach.  

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.