Artykuł sponsorowany

Leasing jako rozwiązanie dla branży gastronomicznej

Leasing jako rozwiązanie dla branży gastronomicznej

Osoby, które prowadzą biznes w branży gastronomicznej, doskonale zdają sobie sprawę, że poza umiejętnościami kulinarnymi, menadżerskimi i pasją do swojego zawodu, kluczem do sukcesu jest posiadanie odpowiedniego sprzętu. Żeby konkurować z pozostałymi firmami w branży i oferować jak najwyższej jakości produkty, właściciele restauracji muszą sporo inwestować. Z tego powodu szczególnie doceniają leasing dla branży gastronomicznej.

Kto może skorzystać z leasingu w branży gastronomicznej?

Leasing dla branży gastronomicznej dostępny jest dla wszystkich tych przedsiębiorców, którzy prowadzą własną działalność. Może być ona realizowana zarówno w formie jednoosobowej, ale także jako spółka cywilna czy kapitałowa.

Oferty poszczególnych instytucji finansowych stawiają przed przedsiębiorcami również inne wymagania. Wśród nich można wymienić między innymi prowadzenie działalności od minimum 6 miesięcy czy konieczność generowania dochodu przez leasingowany produkt. Startupy jednak często finansowane są na innych warunkach, dlatego każdorazowo warto sprawdzić ofertę poszczególnych instytucji. Pozwoli to wybrać ofertę dopasowaną do potrzeb.

Co można wziąć w leasing w branży gastronomicznej?

W leasing w branży gastronomicznej można wziąć wszystkie urządzenia, które potrzebne są do prowadzenia tego typu działalności, takie jak na przykład:

  • oprogramowanie i sprzęt IT,

  • serwery i kasy fiskalne online,

  • kuchenki i piece,

  • sprzęt AGD,

  • samochód.

Dla wielu przedsiębiorców kupno np. oprogramowania jest zbyt dużym wydatkiem, a leasing w Europejskim Funduszu Leasingowym z Torunia stanowi odpowiedz na ich problemy. Nowoczesna infrastruktura pozwala właścicielowi utrzymać swoją działalność na wysokim poziomie. Dzięki np. najnowszemu oprogramowaniu znacznie zmniejsza się ryzyko ewentualnych przeciążeń systemu, a co za tym idzie przestojów w pracy systemu kasowego. Dzięki temu lokal może generować zyski przez cały czas, a właściciel nie musi obawiać się o zmniejszenie dziennego obrotu spowodowanego usterkami. Jak wiadomo, na rynku gastronomicznym konkurencja jest ogromna, dlatego ważne jest budowanie przewagi na każdym polu.

Rodzaje leasingu w branży gastronomicznej

Wyróżnia się dwa rodzaje leasingu, które są dostępne m.in. dla branży gastronomicznej:

  • operacyjny,

  • finansowy.

Ten pierwszy związany jest z tym, iż prawa do przedmiotu zachowuje leasingodawca. Z kolei w drugim przypadku należą one do przedsiębiorcy, dlatego możliwe jest samodzielne dokonywanie odpisów autoryzacyjnych.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.