Materiały i technologie wykorzystywane do oklejania szyb w celach reklamowych
Duża i doskonale widoczna autoreklama punktu, a może mobilna reklama firmy na samochodzie? W obydwu przypadkach możemy skorzystać z nowoczesnych technologii, które pozwalają na oklejenie szyb z jednoczesnym zachowaniem widoczności. Dzięki temu oklejać można zarówno szyby w witrynach, jak i te samochodowe, a szeroki wybór materiałów pozwala na uzyskanie atrakcyjnych i przyciągających wzrok efektów.
Rodzaje folii wykorzystywanych do oklejania szyb w celach reklamowych
W przypadku szklanych i przezroczystych powierzchni, jedną z najczęściej stosowanych folii reklamowych, jest folia OWV – one way vision. Perforacje, czyli dziurki na całej jej powierzchni przepuszczają światło, a także umożliwiają widoczność z jednej, wewnętrznej strony. Od strony zewnętrznej widoczna jest natomiast reklama. Tego typu folię wykorzystuje się do oklejania witryn oraz drzwi sklepów i punktów usługowych, szklanych fasad, a także szyb w pojazdach, zarówno osobowych, jak i np. autobusów.
Na płaskich, szklanych powierzchniach stosuje się również folie monomeryczne. Jest to folia samoprzylepna ogólnego zastosowania, doskonała do reklamy wewnętrznej i zewnętrznej. Natomiast na nieregularnych płaszczyznach (np. na samochodach) stosuje się elastyczniejszą folię wylewaną. Dodatkowo na szybach można umieścić różnego rodzaju folie ozdobne: matowe, dające efekt mrożonego szkła, błyszczące i metalizowane, folie witrażowe, a także łączące w sobie druk solwentowy z elementami wyciętymi za pomocą plotera tnącego.
Dlaczego warto zdecydować się na oklejenie szyb lokalu lub samochodu?
Trudno wyobrazić sobie promowanie marki bez reklamy. Dlatego warto zdecydować się na oklejanie szyb punktu, w którym prowadzimy sprzedaż lub samochodów służbowych – dzięki temu zyskamy reklamę, która zostanie z naszym biznesem na lata. Folie stosowane przez drukarnię offsetową Media Vision z Gdańska są bowiem nowoczesne i wytrzymałe, dzięki czemu stają się odporne na działanie różnych warunków atmosferycznych. Oczywiście poszczególne elementy są również optymalnie rozmieszczone, co sprawia, że reklama lepiej przyciąga uwagę potencjalnych klientów.
Co więcej, reklama na witrynie lub oknie jest nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale również praktyczna. W przypadku oklejenia szyb folią do pomieszczenia lub wnętrza samochodu wpada mniej promieni słonecznych, co ma szczególne znaczenie latem, zachowana jest także prywatność. Jednocześnie przy folii OWV nadal widać, co dzieje się na zewnątrz – a więc każdy może wybrać rodzaj oklejenia w zależności od potrzeb.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana