Najważniejsze zalety zdalnego serwisu informatycznego dla firm
Na co dzień korzysta się z dziś z wielu systemów, komputerów i innych urządzeń. To generuje niestety awarie. Dlatego właśnie serwis informatyczny dla firm to szereg usług, które okazują się niebywale pomocne w działalności każdego przedsiębiorstwa. Warto zatrudnić wyspecjalizowanych fachowców, którzy będą na bieżąco monitorować usterki i je usuwać.
Jak wygląda zdalny serwis firm?
Serwis zdalny to usługa, która może być świadczona przedsiębiorstwom z każdego zakątka Polski w standardowych godzinach pracy, tzn. od 8.00 do 16.00 (dni robocze).
W taki sposób działa serwis komputerowy Symex. Działają oni na odległość, ale w razie potrzeby mogą również dojechać do siedziby klienta na Śląsku.
Wykwalifikowany personel zdalnego serwisu zajmuje się każdym problemem informatycznym, od ataku wirusów, po uszkodzenia sprzętów.
Co wchodzi w zakres zdalnego serwisu informatycznego dla firm?
W ramach zdalnych usług serwisowych dla firm oferowane są takie czynności jak:
- usuwanie poważnych awarii systemów kluczowych,
- diagnostyka awarii sieci,
- ocena uszkodzeń komponentów i stacji roboczych,
- dbanie o ciągłość pracy serwerów,
- dbanie o ciągłość pracy stacji roboczych,
- konfigurowanie sieci,
- aktualizowanie sterowników i oprogramowania,
- instalacja i konfiguracja urządzeń peryferyjnych,
- tworzenie kopii bezpieczeństwa danych,
- ewidencja i zarządzanie licencjami i oprogramowaniem,
- zapewnienie bezpieczeństwa wewnętrznego i zewnętrznego systemu.
Poza tym w zakres działań wchodzą także usługi doradcze. W ramach zdalnego serwisu informatycznego firm specjaliści służą swoją pomocą w doborze platformy sprzętowej, komponentów i urządzeń peryferyjnych.
Pomagają również wybrać instalacje oprogramowania oraz udzielają wsparcia w obszarze bezpieczeństwa sieci LAN.
Co można zyskać, decydując się na zdalny serwis IT dla firm?
Decydując się na takie usługi, sporo zyskujesz. To między innymi następujące korzyści:
- szybkie usunięcie awarii,
- niezakłócone funkcjonowanie przedsiębiorstwa bez względu na usterki,
- gwarancja bezpieczeństwa i legalności osprzętowania oraz oprogramowania (co jest bardzo ważne podczas jakichkolwiek kontroli),
- zredukowanie kosztów związanych z utrzymaniem w sprawności technicznej całego systemu komputerowego,
- rzetelna pomoc w każdym momencie i niezależnie od odległości,
- możliwość wykorzystania potencjału i doświadczenia specjalistów.
Jak widać, jest wiele plusów wynikających z usługi zdalnego serwisu komputerowego. Jeśli więc wciąż się wahasz, to warto wziąć je wszystkie pod uwagę.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana