Od czego zależy żywotność reklam LED?
Działania reklamowe mają ogromny wpływ na powodzenie wszystkich przedsięwzięć biznesowych. Duża konkurencja i wielość wykorzystywanych metod dotarcia do potencjalnego klienta, zwłaszcza w przypadku przekazów umieszczanych na zewnątrz, sprawia, że najlepsze rezultaty daje stosowanie najnowocześniejszych rozwiązań, takich jak reklamy LED. By inwestycja mogła się zwrócić, muszą one jednak gwarantować długi okres bezawaryjnej pracy.
Dlaczego reklamy LED są tak popularne?
Wyróżnienie się w gąszczu reklam zewnętrznych jest coraz trudniejsze i zmusza do poszukiwania nowoczesnych form przekazu. Jednym z najlepszych dostępnych obecnie rozwiązań są ekrany LED. Umieszczane na zewnątrz lub eksponowane w witrynie sklepu, punktu usługowego lub gastronomicznego nie tylko przykuwają uwagę, ale też gwarantują wysoką estetykę oraz dają możliwość elastycznego dopasowywania treści do aktualnych potrzeb. Choć zakup wyświetlacza LED-owego oznacza większy jednorazowy wydatek, to użytkownik może dowolnie komponować prezentowane na nim informacje. Tablice LED są bardzo dobrze widoczne nie tylko po zmroku, ale też w ciągu dnia. Opcja płynnej zmiany wyświetlanego przekazu daje możliwość spełnienia wszystkich wymogów stawianych materiałom reklamowym: zwrócenie uwagi klienta, przekazanie informacji o produkcie lub usłudze, wzbudzenie w nim chęci dokonania zakupu oraz wezwanie do działania. Co ważne, opcja dowolnej zmiany treści sprawia, że wyświetlane reklamy nie opatrzą się i staną niedostrzegalnym „tłem”, jak dzieje się to w przypadku długo wiszących banerów lub szyldów.
Co wpływa na jakość reklam LED?
Materiały reklamowe muszą odznaczać się wysoką jakością. W przypadku ekranów LED szczególnie ważna będzie jasność wyświetlanego obrazu dopasowana do pory dnia i nocy, a także żywość kolorów oraz bezawaryjne działanie. Reklamy LED wykorzystują dużą ilość diod, które emitując światło o wybranej barwie, tworzą prezentowany obraz na tej samej zasadzie, co ekran komputera lub telewizora. Uzyskiwane rezultaty zależą więc w dużej mierze od jakości wykorzystywanych komponentów. W grę wchodzi tu nie tylko wysoki poziom używanych ledów, ale także zastosowanych sterowników czy elementów zasilania. Spore znaczenie ma też kwestia elementów montażowych gwarantujących właściwą wytrzymałość konstrukcji na warunki zewnętrzne. Dobrym przykładem firmy oferującej nośniki reklamowe tego typu jest EcoLED. Wśród propozycji znajdują się m.in. telebimy zewnętrzne, ekrany wewnętrzne, wyświetlacze o różnych kształtach, a także tablice informacyjne i elementy do pylonów cenowych.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana