Artykuł sponsorowany

Sposoby umieszczania emblematów na odzieży

Sposoby umieszczania emblematów na odzieży

Umieszczanie własnych nadruków na odzieży to ciekawy sposób na promowanie swojej firmy. Możliwości naszycia logo na koszulki lub inne części garderoby jest wiele, a wybór jednej z nich ma duże znaczenie dla wyglądu grafiki. Najczęściej klienci decydują się na hafty, nadruki lub naszywki. Każda z tych metod ma swoje zalety, jest trwała i pozwala nałożyć na odzież dowolny wzór tak, aby jego kolory były wyraziste.

 

Haft, nadruk i naszywki - czym się różnią?

 

Haftowanie jest metodą, która pozwala na eleganckie umieszczenie wzoru na ubraniach. Jest często wybierane przez osoby prowadzące małe biznesy odzieżowe. Polega na naniesieniu obrazu na materiał za pomocą drobnych igieł i nici w różnych kolorach. Wyróżnia się:

  • haft komputerowy,
  • haft 3D,
  • haft wypukły,
  • haft tradycyjny.

 

Największe zalety tej techniki to zdecydowanie estetyczny wygląd oraz trwałość. Zależnie od rodzaju haftu, wzór będzie wyglądał nieco inaczej. Cena wykonania także różni się od siebie. Nie jest trudno się domyślić, że haft ręczny będzie droższy, niż ten komputerowy. Dzięki tej metodzie można wykonać m.in. naszywki, które przymocowuje się na torby, plecaki lub inne akcesoria.

 

Nadruki można nanieść na odzież nawet w warunkach domowych. Wykorzystanie do tego profesjonalnego sprzętu zapewnia jednak, że są one odporne na spranie, nie złuszczą się i nie zblakną. Najpopularniejsze rodzaje nadruków to:

  • sitodruk płaski lub 3D,
  • folia flex,
  • folia flock,
  • nadruk cyfrowy.

Sitodruk to technika często stosowana przez młodych artystów. Jej zalety to trwałość oraz niskie koszty, jeśli ktoś przygotowuje sporo wzorów lub realizuje duże zamówienie. Tak jak haft, metody nanoszenia nadruku można wykorzystać do tworzenia naszywek. To popularny sposób pozwalający szybko stworzyć wiele sztuk tego samego produktu.

 

Gdzie najlepiej nanieść wzór na odzież?

 

Sposób naniesienia wzoru na odzież zależy od indywidualnych potrzeb. Jeśli ktoś chce wyżyć się artystycznie i samodzielnie przerabiać swoje ubranie, może spróbować różnych technik samodzielnie. Z kolei przedsiębiorstwa sprzedające własne wzory albo przygotowujące odzież dla pracowników powinny skorzystać z usług profesjonalnych punktów, takich jak Imar S.C. Produkcja dużej ilości nadruków, haftów lub naszywek zabiera czas i sporo kosztuje. Firmy zajmujące się tym na co dzień mają już niezbędny sprzęt i szybko wykonują zlecenia. Na większe zamówienia łatwiej jest też uzyskać zniżkę. Wykonanie wielu takich samych wzorów jest tańsze, niż przygotowywanie pojedynczych sztuk.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.