Standy jako elementy systemów wystawienniczych
Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwigną handlu. Z tego powodu wszystkie osoby, którym zależy na wypromowaniu swoich usług czy produktów dokładają wszelkich starań, aby jak najlepiej je wyeksponować i zwrócić uwagę potencjalnych klientów. Wybór systemów wystawienniczych jest ogromny. Można znaleźć wśród nich różnorodne produkty reklamowe, wśród których na szczególną uwagę zasługują standy. Przeczytaj, czym się charakteryzują i jakie są ich zalety.
Zadaniem systemów wystawienniczych jest zaprezentowanie oferty w sposób atrakcyjny i zwracający uwagę klientów. W tym celu wykorzystuje się różne metody prezentacji. Oczekuje się od nich dużej estetyki wykonania, trwałości, a także możliwości jak najbardziej atrakcyjnego wyeksponowania towarów czy usług. Z tego powodu coraz większym zainteresowaniem reklamodawców cieszą się standy.
Standy reklamowe - co to takiego?
Standy reklamowe to specjalne konstrukcje o różnorodnych formach. Coraz częściej zastępują roll-upy, są od nich bowiem stabilniejsze i bardziej estetyczne. Mogą przyjmować formę płaską lub eliptyczną, występować z podświetleniem lub bez, posiadać półkę wystawienniczą lub dodatkowe miejsce na ulotki. Najczęściej mają formę stojącą i są zadrukowane z obu stron. Można je spotkać w sklepach, a także na targach czy wystawach. W zależności od materiału, z jakiego zostały zrobione, mogą być używane na zewnątrz lub wewnątrz pomieszczeń. Wśród popularnych rodzajów znajdują się standy kartonowe, których zaletą jest lekkość i możliwość składania, a także standy wykonane z materiałów twardych, takich jak plastik czy aluminium. Niezależnie od rodzaju są one doskonałym narzędziem marketingowym i przyczyniają się do budowania pozytywnego wizerunku firmy.
Zalety standów reklamowych
Zadaniem standów jest właściwe wyeksponowanie produktów i zwrócenie na nie uwagi klientów, co z kolei przekłada się na uzyskiwane przez firmę zyski. O to, dlaczego standy są doskonałym nośnikiem reklamy, zapytaliśmy przedstawiciela drukarni Designer ze Szczecina.
Standy wystawiennicze charakteryzują się dużą estetyką, dzięki czemu są doskonałym sposobem na wyróżnienie się spośród konkurencji. Na standach można umieścić druk wysokiej jakości, co sprawia, że reklama rzuca się w oczy i charakteryzuje się dużą estetyką. Tym samym staje się także wizytówką firmy, świadcząc o jej profesjonalizmie i wysokiej jakości usług czy produktów, wyjaśnia nasz rozmówca.
Coraz więcej właścicieli firm ma świadomość, jak ważna jest spójność działań marketingowych. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy przynosi długofalowe efekty, dlatego też warto postawić na tożsamą komunikację marketingową. Estetyczne, spersonalizowane standy to z pewnością jeden z jej elementów, który może pomóc wyróżnić się na tle konkurencji.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana