Artykuł sponsorowany

Weryfikacja biura rachunkowego przez Centrum Informacji Księgowej

Weryfikacja biura rachunkowego przez Centrum Informacji Księgowej

Weryfikacja biura rachunkowego przez Centrum Informacji Księgowej to działania, które mają zapewnić Klientom, że korzystają z usług biura podlegającego ciągłej kontroli pod kątem rzetelności oraz profesjonalizmu. Biura, które podlegają weryfikacji, na bieżąco uczestniczą w szkoleniach podnoszących kwalifikacje pracowników. Takie biura pracują na certyfikowanych programach księgowych i posiadają polisę ubezpieczeniową, która zabezpiecza swoich Klientów na wypadek ewentualnych popełnionych błędów. Na czym polega weryfikacja Centrum Informacji Księgowej?

Charakterystyka weryfikacji Centrum Informacji Księgowej

Centrum Informacji Księgowej to organizacja, która jest skierowana do biur rachunkowych oraz firm, jakie korzystają z ich usług. Swoje działania realizuje poprzez weryfikowanie uprawnień oraz kompetencji jednostek prowadzących usługi księgowe, a także prowadząc kampanie skierowane do przedsiębiorców, które mają za zadanie promować rzetelność usług księgowych. Otrzymując certyfikat Centrum Informacji Księgowej, biuro zyskuje również opinię uczciwego i kompetentnego na rynku. Aby uzyskać certyfikat, biuro musi posiadać aktualne ubezpieczenie OC na prowadzenie usług księgowych, dysponować brakiem zaległości finansowych, wyróżniać się nienaganną opinią, pracować na legalnych programach księgowych oraz posiadać minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu usług księgowych.

Na co zwrócić uwagę wybierając biuro księgowe?

Najważniejszy czynnik, który należy brać pod uwagę, wybierając biuro księgowe, stanowią kwalifikacje pracowników biura. To one potwierdzają kompetencje danej firmy i gwarantują pewność, że dany księgowy wykazuje się aktualną wiedzą z zakresu przepisów prawa i nie wprowadzi w błąd podczas doradztwa. Na równi z dyplomem księgowego, należy także zwracać szczególną uwagę na certyfikat księgowego, który potwierdza kwalifikacje do usługowego prowadzenia ksiąg. Każde z wymienionych cech posiada m.in. biuro rachunkowe ATORAN w Poznaniu, którego pracownicy wyróżniają się nie tylko dużą wiedzą z zakresu księgowości, ale przede wszystkim doświadczeniem.

Dlaczego warto wybierać biura księgowe, które przeszły weryfikację Centrum Informacji Księgowej?

Wybierając biuro rachunkowe, które otrzymało certyfikat Centrum Informacji Księgowej zyskuje się pewność doświadczenia pracowników. Takie firmy oferują kompleksową pomoc m.in. w prowadzeniu ksiąg handlowych, przychodów i rozchodów, czy też rachunkowości przedsiębiorstw będących na ryczałcie. Profesjonalne biura ponoszą pełną odpowiedzialność za jakość świadczonych usług. Wszelkie czynności podlegają ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, a Klient zyskuje gwarancję bezpieczeństwa powierzonych danych oraz informacji.

 

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.