Wi-Fi w hotelach – komfort czy standard?
Wi-Fi w hotelach to w obecnych czasach standard, bez którego ciężko wyobrazić sobie wyjazd i pobyt w danym ośrodku. Choć wiele osób decyduje się na wyjazd po to, aby wypocząć i ograniczyć korzystanie z sieci, to nie oznacza jednak całkowitej rezygnacji z surfowania po Internecie i odwiedzania portali społecznościowych. Dlatego też dostęp do sieci Wi-Fi jest jednym z decydujących czynników przy wyborze hotelu. Czy warto więc wybierać hotele z dostępem do Wi-Fi?
Rodzaje dostępu do hotelowego Wi-Fi
Hotelowe Wi-Fi to dziś standard, który występuje w większości obiektów. Wyróżnia się kilka sposobów na udostępnienie gościom hotelowym dostępu do Internetu. Dla gości najkorzystniejszy jest darmowy dostęp do Internetu na terenie całego hotelu, także w pokojach. Darmowe Wi-Fi w hotelu jest także najczęściej praktykowanym rozwiązaniem ze strony obiektów. Wiele hoteli praktykuje jednak dostęp do Wi-Fi w lobby lub restauracji. Często zdarza się też tak, że w hotelach można wykupić dodatkowo dostęp do Internetu i cieszyć się nim w dowolnym miejscu obiektu. To ostatnie rozwiązanie jest dość rzadko stosowane dziś przez właścicieli hoteli ze względu na powszechność Internetu.
Zalety hoteli z dostępem do Wi-Fi
Wiele osób wyjeżdżając do hotelu, także musi poświęcać czas na pracę, czy też przeglądać w wolnej chwili Internet. Hotel udostępniający Wi-Fi staje się więc bardzo atrakcyjnym i wygodnym miejscem. Klienci bez problemu mogą łączyć wypoczynek z biznesem, życiem w sieci itd. Nawet podczas wyjazdu wakacyjnego z rodziną, goście chcą zachować stały kontakt ze światem. W trakcie pobytu w hotelu robi się zdjęcia, nagrywa filmiki. Życie towarzyskie w sieci stanowi obecnie coś naturalnego, bez czego zdecydowana większość społeczeństwa nie wyobraża sobie codziennego funkcjonowania. Dlatego też hotel w Poznaniu Cezamet oferuje swoim gościom stały i bezpłatny dostęp do sieci Wi-Fi w każdym miejscu w obiekcie.
Dlaczego warto wybierać hotele z dostępem do Wi-Fi?
Internet to dziś istotna część życia, która ułatwia codzienne funkcjonowanie. Pozwala komunikować się ze światem, wymieniać się poglądami, a także wystawiać opinię odwiedzonym miejscom. Nie bez powodu hotele posługują się stronami internetowymi, blogami i fanpage na portalach społecznościowych. Bezpłatny Internet dla gości hotelowych jest więc obecnie standardem, bez którego wielu gości nie wyobraża sobie pobytu. Dla obiektu jest to natomiast sposób na przyjęcie różnorodnych gości – od biznesmenów, przez studentów, aż po osoby, które potrzebują dostępu do Internetu, aby wykonywać codzienną pracę.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana