Artykuł sponsorowany

Zalety otwartej i zamkniętej zabudowy stoiska. Porównanie

Zalety otwartej i zamkniętej zabudowy stoiska. Porównanie

Stoiska targowe przydają się w czasie różnego rodzaju imprez. Przede wszystkim są to spotkania o charakterze handlowym, konferencyjnym czy warsztatowym. Stoiska używane są również podczas targów pracy. Ich forma powinna wzbudzać zainteresowanie daną marką czy tematem i dodatkowo ułatwiać dostęp do propagowanych treści. Może mieć ono otwartą lub zamkniętą zabudowę. Jakie są zalety obu form stoiska?

Jakie są dwa główne typy stoisk targowych?

Istnieją dwa najczęściej używane typy stoisk targowych – otwarte i zamknięte. To, jaki wariant zostanie wybrany, zależy od konkretnego celu, jaki chce się osiągnąć. Istotne jest również to, w jaki sposób należy zaprezentować konkretny produkt lub ofertę.

Producenci stoisk targowych, tacy jak firma ART-CO, oferują oba ich typy. Stoisko otwarte, nie jest zaopatrzone w zewnętrzne płaszczyzny. To, co wystawca ma do pokazania, jest widoczne dla wszystkich z zewnątrz instalacji. Nie jest wtedy konieczne wejście w obręb stoiska, bo można wszystko obejrzeć z wielu stron. Taki typ wybierany jest w przypadku, gdy wystawcy zależy, aby oferta była zaprezentowana jak największej liczbie osób i dodatkowo była możliwa do obejrzenia z każdej możliwej perspektywy.

Stoisko zamknięte natomiast, jest tak zbudowane, alby jego wnętrze i zasoby, nie były widoczne dla wszystkich. Aby zapoznać się z ofertą, zainteresowani wchodzą do jego wnętrza. Taki sposób ekspozycji wybierany jest w przypadku, gdy produkt wymaga dokładniejszego poznania. Częstą praktyką jest dostarczenie dokładnych informacji każdemu, kto tylko wyrazi zainteresowanie, wchodząc w głąb takiego stoiska. Często są tam dodatkowe sprzęty i wyposażenie, które pomaga w rozmowie. Bywają to dodatkowe krzesła, urządzenia interaktywne czy specjalistyczne foldery reklamowe. Wszystko to ma za zadanie stworzyć kameralną atmosferę i zachęcić potencjalnego klienta do rozmów.

Od czego zależy wybór stoiska targowego?

Projektując stoiska targowe dla własnych celów wystawienniczych lub reklamowych, koniecznie trzeba wziąć pod uwagę konkretne kwestie. Przede wszystkim należy ustalić jakie aspekty są w danej chwili najważniejsze. Jaka jest wielkość oferty? Czy będzie ona ukazywana przez eksponowanie towarów, czy może tylko przez pokazywanie zwracających uwagę plakatów i haseł reklamowych?

Przy budowie stoiska ważne jest, ile osób z obsługi powinno ono pomieścić i czy ewentualnym klientom nie będzie zbyt ciasno. Wiadomo, że wszystkie osoby znajdujące się na stoisku, powinny mieć dobre warunki do przemieszczania się i do rozmów.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.