Wydawnictwa i media

Jesteś ciekawy, kiedy skorzystać z agencji badawczych? Jak działają banki danych? Co skrywają archiwa? Jakie wyróżnia się produkty do archiwizacji? Dowiedz się, jak zacząć współpracę z wydawnictwami i redakcjami gazet i czasopism. Kiedy potrzebna jest pomoc agencji prasowej? Jak wydać własną książkę? Odkryj rodzaje telewizji. Wszystkiego o wydawnictwach i mediach dowiesz się z naszych artykułów!

  • Poradnik: Jak przygotować podręczniki do sprzedaży?

    Poradnik: Jak przygotować podręczniki do sprzedaży?

    Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, co zrobić ze zbędnymi podręcznikami? Wiele osób korzysta z usług skupu książek online, aby pozbyć się niepotrzebnych książek i zarobić dodatkowe pieniądze. W...

  • Telewizja naziemna a satelitarna – porównanie

    Telewizja naziemna a satelitarna – porównanie

    Telewizja naziemna czy satelitarna, oto pytanie, które zadają sobie mieszkańcy Polski poszukujący najlepszego rozwiązania dla swoich potrzeb. W niniejszym artykule dokonamy porównania tych dwóch...

  • Jak bezpiecznie przechowywać dokumenty?

    Jak bezpiecznie przechowywać dokumenty?

    Bezpieczne przechowywanie ważnych dokumentów jest niezbędne dla każdej firmy lub osoby. Bez względu na powód, dla którego dokumenty są przechowywane, ważne jest, aby upewnić się, że są one...

  • Z jakich materiałów wykonuje się gry planszowe?

    Z jakich materiałów wykonuje się gry planszowe?

    Gry planszowe wracają do łask. Przez jakiś czas były zapomniane, a dziś rynek takiej formy zabawy to jedna z najlepiej rozwijających się gałęzi przemysłu rozrywkowego. Z jakich materiałów wykonuje...

  • Jak wygląda rozgrywka w grach fabularnych?

    Jak wygląda rozgrywka w grach fabularnych?

    Mimo że w grach fabularnych najważniejszą rolę odgrywa wyobraźnia uczestników, rozgrywki mogą uchodzić za skomplikowane. Niektórzy niepotrzebnie obawiają się, że nie zrozumieją konkretnych zasad....

  • Jak działa telewizja kablowa i dlaczego warto ją mieć?

    Jak działa telewizja kablowa i dlaczego warto ją mieć?

    Telewizja kablowa, obok cyfrowej jest obecnie najpopularniejszym rozwiązaniem. Dowiedz się, jak właściwie działa. Poznaj jej główne zalety oraz dokonaj właściwego wyboru pakietu. Na czym polega...

  • Ile kosztuje i jak działa telewizja satelitarna?

    Ile kosztuje i jak działa telewizja satelitarna?

    Codzienny relaks przed telewizorem to często ulubiona rozrywka Polaków. Jest tot tym bardziej atrakcyjne, że programy lub filmy są także dostępne na urządzeniach mobilnych, a więc tabletach czy...

  • Jak działają media w Polsce i jak z nimi współpracować?

    Jak działają media w Polsce i jak z nimi współpracować?

    Media w Polsce to przede wszystkim telewizja, radio czy prasa. Coraz większe zainteresowanie wśród Polaków przyciąga Internet i serwisy informacyjne. Jak można z nimi współpracować? Jakie wyodrębnia...

  • Jak korzystać z banku danych, czym jest i jak działa?

    Jak korzystać z banku danych, czym jest i jak działa?

    Potrzebujesz informacji o sytuacji społecznej, gospodarczej czy demograficznej? A może szukasz informacji o stanie środowiska? W takim razie skorzystaj z banku danych. Jakie są jego rodzaje? Czym...

  • Co to jest kolportaż i na czym dokładnie polega?

    Co to jest kolportaż i na czym dokładnie polega?

    Dowiedz się, czym jest tradycyjny kolportaż. Jesteś redaktorem czasopisma? A może pracujesz w gazecie? Jeśli tak, to koniecznie przeczytaj nasz artykuł. Czy rozdawanie ulotek się opłaca? Jakie są...

  • Co to jest archiwizacja i jak ją robić?

    Co to jest archiwizacja i jak ją robić?

    Archiwizacją dokumentacji nazywa się proces wprowadzenia dokumentacji do archiwum. Może być bieżąca lub historyczna. Istnieją dokumenty kategorii A i B. W pierwszym przypadku dokumenty mają wartość...

  • Czym jest agencja prasowa i czym się zajmuje?

    Czym jest agencja prasowa i czym się zajmuje?

    Agencja prasowa stanowi prasową instytucję, której zadaniem jest dostarczanie materiału mediom. Są to gazety, radio, telewizja czy strony internetowe. Pracują w niej dziennikarze. Dzięki agencji...

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.