Artykuł sponsorowany

Elementy systemów wystawienniczych

Elementy systemów wystawienniczych

Identyfikacja wizualna marki powinna być spójna na wszystkich polach jej aktywności, nie tylko w komunikacji internetowej, ale także na różnorodnych eventach, np. targach czy zlotach. Na wspomnianych wydarzeniach stosuje się w tym celu systemy wystawiennicze, które zarówno „ozdabiają” stanowisko reprezentowanej firmy, jak i budują świadomość na jej temat.

Tworzenie podobnych stanowisk ma miejsce m.in. na targach pracy, aranżacji wnętrz, a nawet jarmarkach. „Wystawiając się” na takim evencie, poza „sprzedażą oferowanych dóbr”, ważne jest także coś innego – tj. budowanie świadomości na temat reprezentowanej marki wśród uczestników wydarzenia. Stoisko promujące dany kierunek studiów podczas dni otwartych na uniwersytecie będzie mało rozpoznawalne, jeżeli w tle nie zawiśnie plakat, który poinformuje o jego nazwie.

Przeczytaj również: Standy jako elementy systemów wystawienniczych

Systemy wystawiennicze – z czego się składają? 

Opisana część graficzna, dzięki której dana marka staje się bardziej rozpoznawalna na evencie, fachowo jest określana jako system wystawienniczy. Na instalację o takim charakterze składa się kilka elementów, pozwalających stworzyć estetyczne i profesjonalne stanowisko targowe:

Przeczytaj również: Tekstylne ścianki wystawiennicze jako rozwiązanie w stylu eko

  1. Ścianka systemowa 

Ścianka z jednej strony może być tłem do robienia zdjęć, a z drugiej umożliwiać odgrodzenie stoiska od najbliższych „sąsiadów”. Podobna przegroda to także idealny sposób na ekspozycję logo firmy, która pozwoli odwiedzającym rozpoznać promowaną markę.

  1. Lady wystawiennicze 

Lada dzieli potencjalnego klienta od przedstawiciela reklamowanej firmy. To instalacja, przy której prowadzone są rozmowy pomiędzy pracownikiem danej marki a osobą zainteresowaną jej działalnością. Na jej froncie może znajdować się np. motto reprezentowanej organizacji.

  1. Roll-up i inne banery reklamowe 

Roll-up to rodzaj baneru reklamowego powieszonego na specjalnym stojaku, który zazwyczaj przedstawia ogólny zarys tego, czym zajmuje się przedsiębiorstwo. Jak podkreślają specjaliści z firmy Foto-Druk z Warszawy, instalacja zwykle stoi obok przygotowanego stanowiska.

  1. Stojaki na ulotki 

Jak sama nazwa wskazuje, wymieniony element systemu wystawienniczego przydaje się do efektownej ekspozycji broszur – rozwiązuje problem porozrzucanych po ladzie ulotek oraz pozwala na komfortowe zapoznanie się z ich treścią.

Na co zwrócić uwagę, wybierając systemy wystawiennicze? 

Zamawiając wymienione elementy systemów wystawienniczych, warto dopilnować, by grafika została odpowiednio przygotowana pod druk na określonych instalacjach. Dużą rolę odgrywa tutaj atrakcyjność wizualna ścianki, lady czy przygotowanych banerów.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.