Artykuł sponsorowany

Dlaczego warto zainwestować w namiot eventowy?

Dlaczego warto zainwestować w namiot eventowy?

Organizując imprezę na świeżym powietrzu, warto zadbać o miejsce, które osłoni przed ewentualnymi nieprzyjemnymi warunkami pogodowymi. Jedną z możliwości jest zainwestowanie w namiot eventowy, który nada się zarówno na oficjalne przyjęcie, jak i imprezę ze znajomymi. Jest on coraz popularniejszy nie tylko wśród firm, ale także osób prywatnych.  Co zatem warto wiedzieć o namiotach eventowych? 

Zalety namiotów eventowych

Namioty wykonywane są zazwyczaj na bardzo solidnej, stalowej konstrukcji, odpornej na korozję. Dobrej jakości namiot jest wykonany z poszycia, które chroni przed wilgocią i działaniem promieni słonecznych. Kupując namiot, warto dopytać się o możliwość personalizacji — można mieć wtedy pewność, że będzie on dostosowany do naszych osobistych wymagań i preferencji. Taką możliwość oferuje na przykład sklep Big Hal, gdzie istnieje opcja zakupu namiotu eventowego o konkretnych wymiarach (długość i szerokość). Jest także możliwość wyboru koloru, układu i niektórych części konstrukcji, takich jak obecność maskownic, rodzaj okien czy kształt dachu. Dobrze także dopytać o opcję zamontowania namiotu przez pracowników — zaoszczędzimy w ten sposób wiele czasu i wysiłku. 

Do czego można wykorzystać namiot eventowy? 

Namiot eventowy posiada wiele zastosowań, od imprez rodzinnych po eventy branżowe. Jak jeszcze można je wykorzystać? Oto kilka pomysłów: 

  • Podczas plenerowych imprez rodzinnych, na przykład majowych komunii, świetnie sprawdzi się jako miejsce spotkań przy stole. 

  • Przy oficjalnych imprezach firmowych może służyć jako palarnia lub pomoc dla cateringu. 

  • Kiermasze, jarmarki, lokalne święta – w takich przypadkach, namiot świetnie się sprawdzi zarówno jako mobilny pawilon handlowy, jak i punkt gastronomiczny.

  • Może pełnić ważną rolę informacyjną podczas miejskiego festynu

  • Nada się także jako niewielka sala konferencyjna spotkań branżowych

O czym jeszcze warto pamiętać, inwestując w namiot eventowy? 

Kupienie niewielkiego namiotu nie jest aż tak kosztowną inwestycją jak na przykład postawienie drewnianej czy murowanej altany. Jego dużą zaletą jest także mobilność — można go umieścić w prawie każdym miejscu, na każdym podłożu, i nie są do tego potrzebne żadne pozwolenia. Przy odrobinie doświadczenia da się go także sprawnie złożyć, co może okazać się nieocenione przy nagłym zepsuciu się pogody. Możliwe jest także udekorowanie go wedle upodobania i stworzenie niepowtarzalnego imprezowego klimatu. 

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.